torsdag 17 juli 2008

Nu funkar mitt internet:D

Äntligen tog man sig i nackskinnet och drog till Clas Ohlson och köpt mig en sladd till internet. sköönt!! ner i varukorgen slank även en äppelklyftare. De är verkligen en jättebra sak att ha!! Ca pris 30 kr.

Sedan gick jag till ICA och handlade lite mat. Gick även med i ICAs klubb så jag kan göra självscanning. Värsta bra. + Att jag fick en tygpåse för det att bära i. Kingen ju :D

Jag, Jack, min mamma, Cindy, och några kompisar var på Norra berget härmdagen. Perfekt för barnen med lekparken och alla djuren!!

Den här hade en rutchkana inuti som jag nog åkte 10 ggr med Jack, han vågar inte åka själv, men han tyckte det var superroligt att åka i mitt knä :D
Här är jag och Jack påväg uppför backen till lekparken :)

1 kommentar:

Fettoklubben sa...

Vad skoj du kan uppdatera din blogg igen"

Kramis