onsdag 3 september 2008

Onsdag

Denna dag har faktist varit rätt toppen!! Tvätta imorse mellan 7 och 11.. Jack tyckte att det var jättespännande i tvättstugan med alla grejer haha.

Gick med Jack till dagis 9.30.. sen kom morsan och fikade frukost med mig :) myspys som vanligt =) Fick skjuts till skolan (började 12.20 idag)



Dagen gick bra, på spanskan fick vi göra namnskyltar så våran lärare skulle lära sig alla namn snabbare. Visst blev min snygg?

Slutade 16.20, och Jack var hos sin pappa, så jag passade på att gå runt och kika en sväng på stan:) skönt faktist att bara gå runt för sig själv och slappna av ett tag tyckte jag.. Kollade in på MYRORNA och hittade världens fynd fr 50 spänn... Jag var bara tvungen att köpa den. Det var bara så...

En äkta skinn-gubbväst till Jack. Så himla frän :D

Sen träffade jag Emmy och Cindy på navet medans jag väntade på Jack, för vi skulle åka till Malin på Me&I-party! Hittade två plagg iaf som kommer på bild så fort jag har fått hem varorna :) Jack kunde inte alls bete sig hemma hos Malin heller.. Höll på att få nåt fel där ett tag... Men han lugnade ner sig tillslut så de var lugnt!! Så nu är man hemma och bara tar det lugnt.. Ska strax slänga på en film :)

pöss o kräm