söndag 5 september 2010

oj oj oj vilken helg!

Var på middag i fredags hos Bs bror+fru. Supertrevligt! Sen blev det spontan-ut-på-krogen, också supermysigt och superkul, var på irish med B och hans två trevliga kompisar :) Var väl hemma igen vid 4-tiden... =) Skoj skoj, på lördag åkte vi till mina föräldrar några timmar, sen drog jag, B och Frida på innebandy granlo - storvreta! Jättespännande match faktiskt, ska nog gå på fler av deras matcher i vinter! =) Därefter blev de filmkväll och kinamat, de är förjävla gott:D

Idag var jag till Bs bror+fru igen och hälsade på och fick smarrig smörgåstårta och grejer, jättetrevligt! :) Och jack fick leka av sig med deras 2 småflickor, det tyckte han var kul! :) Sen nu är jag hos mamma o pappa igen, ska väl fara hem lite senare är de tänkt :)

Och på tisdag har jag innebandyträning igen, det blir jättekul, har så lite tid känns det som jämt... Hehe.. Men jag måste banne mig ta tid för det, jag älskar ju innebandyn så mycket!

Inga kommentarer: