tisdag 1 februari 2011


Men gud vad jag är dålig på att uppdatera nu för tiden.. :P Men nu kommer de lite om vad som händer iaf :P

Har börjat träna gym på friskis och svettis, har tränat i 3 veckor nu, ca 4 dagar/vecka, känns bara skitkul kan jag säga! Var där imorse med, skönt! Ska bli kul sen att mäta mig, men måste fixa till det där med kosten också! Hua hua!

Håller på att tvätta alla kläder just nu också, vad irriterande det är när någon annan tar torkrummet när man tvättar så fått hänga all tvätt i lägenheten.. grr..

Kl 15 hämtar jag Jack på dagis, sen ska vi hämta Björn efter jobbet..:) och sedan hämta bmwn
som ska besiktas :)


1 kommentar:

Zita sa...

hej fin blogg :) hittade din när jag tryckte på min profil och ballader ( vilket jag gillar ) då kom bland annat din blogg fram. verkar intressant ;)

kolla gärna in min blogg ;)