tisdag 3 juli 2012

Hösten

Hej hej..

Jag har iallafall bestämt mig att till hösten när jag förnyar mitt gym kort på friskis och svettis så kommer jag att köpa "allkort" för både gym och pass. Vill röra på mig mer än vad jag gör på gymmet!!

Nu ska jag också dra ner rejält på kolhydraterna så de händer en del ;) Dagsvikten ligger på 66,3 kg. Så nu vill jag få bort några kilon till. Att komma under 65 är en stor milstolpe för mig. Tänk när/om jag når 60-sträcket. Men det borde jag ju klara!! Å andra sidan, jag vill bygga en del muskler, så vi får se vad som händer! :)

Just nu har jack sommarlov och grannpojken är här och leker.. Sen blir jag "barnledig" i två dagar. jack åker till mormor och jag ska på vattengympa ikväll! Hur kul som helst..

Här kommer lite inspiration!





Puss och kram från mig :)

Inga kommentarer: