tisdag 17 juni 2008

Idag var jag och jack till bettan och hä

Idag var jag och jack till bettan och hälsade på :) även mamma och malin var dit. Det var mycket trevligt som vanligt med god mat :d barna lekte snälla som änglar? Nja inte riktigt (med tanke på jacks sandkastning haha. Men annars så :)) fint väder och sånt med. Jag städade lite mer i min gamla lägenhet också, men sen har det stått still idag, vilket jag blev irriterad över... Jag vill ju få det fint nångång... :d imorn ska jacks pappa och tjej ta hand om jack så man får något gjort. Skönt säger jag bara! :d har inget internet än, men det lär jag väl få vilken dag som hellst. :) då hörs vi där iaf... Puss och kram-syns på stan. / lantisarna i stan. :d

3 kommentarer:

Anonym sa...

välkommen till stan..=))

Bengt sa...

Ha en skön midsommar på dig hej.

Supermamsen Green World sa...

oj då ...Blir du irriterad...pust ...Vem kunde tro det ?,,, Fniss