torsdag 14 augusti 2008

Dagis-inskolning: 2a dagen

Så var det dags för dagis igen. Gick dit till kl 9,30 imorse, var själv en halvtimme innan den andra bebisen kom, Jack lekte på riktigt bra.. =) Kändes väldigt bra. Blöjbyte av dagisfröken gick galant med! Han är snäll min lille kille ;) hihi.. Soppa var dagens lunch, lite konstig mat för ett par 1-åringar tyckte jag, men han fick i sig några skedar iaf, en macka, och två tuggor banan..Här kommer lite bilder jag hann ta på dagis innan batteriet på telen dog :P
Jack fick göra ett handavtryck på en duk som fanns där på väggen, det var riktigt roligt tyckte han när dagisfröken målade på hans hand:P

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Mommos guldgruva vad han är söt .vad roligt det går så bra med inskolning.
Han är väl en underbar pojke jag är så glad för att han finns"

Unknown sa...

Finns inte vackrare konstverk i världen än barnens hand och fotavtryck.

Exeptionellt vackert avtryck måste jag säga.

Längtar efter er...

Ha det bra,

//Harriet