måndag 18 augusti 2008

måndag-inskolning dag 4

Idag fick jag gå ifrån för första gången på dagiset, i ca 2 timmar... Jack blev lite ledsen när jag sa "hej då" men det hade tydligen gått över jättesnabbt, precis som jag trodde att de skulle bli. Han hade ätit jättemycket mat, det var fiskpinnar och pärer, så de förstår jag ;) Sen hade han frågat efter mig lite, men dom sa att jag drack kaffe, så han gick runt och sa "mamma, borta, kaffe" haha... kul.. :P dom verkar tycka att han är gullig när han pratar så mkt :P det är bra!! sen hade han somnat runt 12,00, då kunde jag komma tillbaka om ja ville, blev bjuden på en asgod bakelse när alla barn sov. ;) mumma ;) Jack sov i ca 1 ½ timme på dagiset. jättebra för att vara första gången han sov där sa fröknarna! så det kommer att bli jättebra det här tror jag =) skönt...

Inga kommentarer: