måndag 17 november 2008

matcher

i helgen fick jag först prova på att spela ute i vår div 3 match eftersom vi var så kort på folk.. Det var roligt, ch jag tyckte att jag kämpade på bra, men jag ville ju absolut mer än vad jag orkade. dags att jobba på min kondition kanske? jo de är dags!! Syrran Emmy gjorde också ett kanonjobb på matchen.. Jobbade på väldigt bra. Kul!!
Div 2 matchen. Ja vad kan jag säga? jag gjorde en usel match, de andra jobbade på bra, men det var en såååå otroligt dålig inställning till den här matchen från vissa.. DÅLIGT!!! Man gör ändå det bästa man kan... Känner mig allmänt less nu. Dessutom har jag en sju helvetes ryggvärk sen lördagsmatchen, förmodligen eftersom jag använt muskler jag inte använt på ett bra tag... haha..

Känns som att jag har en väldig svacka och kan behöva all pepp som jag kan få... blä

Inga kommentarer: