söndag 2 november 2008

östersundsvistelse

Åkte från sporthallen 12.00 på strålande humör. Alla var på strålande humör! En sådär lång resa till Krokom som ligger 20 min norr om Östersund. Väl där vann vi matchen med 10-6. Väldigt skönt med ännu en seger i protokollet kan ja säga :D Efteråt for vi till Odensala till en fritidsgård där vi skulle spendera natten. En natt som skulle visa sig väldigt kall där inne. Varenda en sov med tjocka kläder och ändå vaknade varenda en minst en gång i timmen typ hela natten av kylan.. Det var ganska hemskt..

Söndagmorgon klev vi upp ca 10 allihopa utom jag som vankade 8.30 då :P haha.. Käkade vår frukost (min blev en macka med currykyckling på, en drickyoghurt och en islatte) Sedan for vi iväg till östersunds sporthall för att möta IBC Östersund.

Denna match var inte lika bra som den förra mot Krokom, då vi förlorade den här med 15-1. men Östersund var klart överlägsen oss och vi kom knappt över till deras planhalva.. Skottstatistiken var ganska talande 53-7 till dem, så de förtjänade sin storvinst ganska bra, även om jag tycker att vi stundtals fick till ett ganska bra spel. Kändes ganska skönt att få sätta första målet 0.23 in i matchen. =)

Bilder från matchen IBF-östersund. Vi i orange.


2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Vad kul o få se lite bilder...HII Tänker på dig i sovsäcken vad tokigt""

Naranja sa...

Vad roligt att ni sov över på fritidsgården i Odensala. Jag gick på Lillsjöskolan som liten, lågstadiet. Där har jag varit på många discon när jag var yngre. Jobbade på storsjöskolan intill ett år också.
Naranja