måndag 11 maj 2009


Hej hopp!

Kan ju säga att nu saknar vi alla där hemma! Idag är det inte särskilt varmt heller, ca 15-20 grader (58 farenheit) Vi har inte alls gjort något idag heller... Fast kl e bara ca 15 här :)

Igår skulle jag och Emmy gå till affärerna vid Hilltop. Det tog oss ca 1 timme och 15 min att gå dit. fyfan vad jobbigt de var haha.. och vi trodde att vi hade gått fel eftersom det tagit sån tid... hehe.. men väl där så köpte emmy lite smink och jag en present till ungarna där hemma ;) men mer blev det inte, sen gick vi tillbaka den 1 timme och 15 min långa vägen. Sen var man slut i fötterna kan jag lova...

Senare på kvällen käkade vi på pizza planet som de flesta kanske känner igen från Toy Story. Det var ganska gott där, känns som om man äter sånt varje dag här, de är det "godaste" här känns de som... :P

På fredagmorgon blir det hemgång iaf, så kommer till sverige på lördag morgon =)

puss o kram på er!!

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Men gud vad kul det såg ut...hihi...Gud vad jag skrattade kram Supermamsen