lördag 11 juli 2009


Hej mina små bloggläsare

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade iallafall. Det är så här att jag har inte hunnit fått internet i nya lyan än, så jag sitter interlös några dagar till tyvärr och har därför inte kunnat blogga nåt :( sitter just nu hemma hos mina päron fast utan pärona... mamma jobbar och farsan är på myggjakten med brorsan. Lycka till där ;) lilla Cindy Love ska sova med mig och Jack inatt. :)

Så vad har hänt den senaste tiden?! Ja jag har flyttat för det första. Det började med att jag i onsdags som vanligt satt och nörda vid datorn... Helt plötsligt slocknade allt som hade med el att göra i min gamla lägenhet... Visst fan, jag hade ju beställt avstängning av elen... fan också, så de var bara att ta det stora lasset och börja flytta... Tack mamma, pappa och syskonen för all hjälp med det, det var guld värt, vem vet hur många månader det skulle ta om jag gjort det själv?!

Sedan efter jag flyttat har jag också jobbat lite, blir ganska bra lön i Augusti alltså, skönt.. Ska jobba på måndag också... :)

Idag har jag varit hos mamma o pappa hela dagen... Det har varit brännbollsturnering på vivstagården idag också.. Men fan vad dåligt alla slår, man skäms ju, stora starka karlar som slår sämre än kärringarna :P hahahah.... Bilder kommer kanske framöver när jag har ny dator =)

Sedan lagade jag mat, det blev supergoda kokta pärer med stekt korv och ägg... mums! Farmor var hit en sväng också med färdtjänst, superkul att hon kan använda sig av det, så kan hon åka var hon vill för en billig penning...

Ha det bra tills nästa gång

Zofia

Inga kommentarer: