söndag 11 november 2007

snööö

Nu har det kommit snö minsann.. hela vårat vackra landskap lyser vitt. Underbart? Jadå de funkar väll iaf, vill lära mig åka bräda i vinter alltså... Måste köpa dojjer till de bara.. haha..


Är lite småsjuk med, eller håller på att bli sjuk alltså. jobbigt som fan :( hatar att vara sjuk. har varit förkyld tre gånger på typ tre månader. Varför blir inte David-älskling sjuker? Han är immun haha.. Tur-unge


Till helgen är det dags för dop också. Nice. Lär ju komma en hel del folk skulle jag tro. :)


Efter helgen börjar fotbollen igen. Fyfan vad roligt alltså, jag har längtat så himla mycket, de är det roligaste jag vet allyt roligaste jag vet alltså!! :D åååååh NUU NU NU NU


Har precis spenderat en helt underbar helg med min vackra David igen. Helt underbart som vanligt. Längtar tills du flyttar närmare mig, ska bli så roligt! Bara några månader kvar nu!

Ja det var väll allt för den här gången. :D puss & kram - syns på stan


Inga kommentarer: