torsdag 1 november 2007

trött



Jahapp.. Så äre vintertid och det känns jobbigare att kliva upp på morgonen bara för att de är en timme mindre haha...

Jack ligger och jollrar kl 07,07 torsdagmorgon. Och jag jollrar INTE den tiden på morgonen. haha..

Men de är ganska skönt för den här herrn vaknar bara en gång per natt nu. vid 3 tiden, sen lite käk-så somnar han om igen. Han är så söt när han sover!







Vem blev världens lyckligaste tjej igår då? Jo jag!! Kopplade in internetkabeln i datorn. Och det FUNKADE! :D Det har inte funkat på typ en månad- så helt plötsligt när den legat ute från datorn i två dagar- ja då funkade det. Den var nog ganska trött eller nåt :P


Nu har jag 10 mm i mitt öra iaf. Det är såååå snyggt!! Kärlek



Ja, det var väll allt för den här gången :) Nu ska jag göra mig iordning för att åka till stan och shoppa lite med Jack och min mamma :D tjingalinga



1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Vad gulligt kort på Gurvan"Jäklars vilket bamsehål du har i örat"Du kan trä in en kanelstång där snart"
Fniss"