torsdag 24 april 2008

min födelsedag i helhet

Jaa.. vakna imorse kl 06,00 av att Jack spydde i sängen, bytte sängkläder, duschade tillsammans med honom, klädde på honom, så ringde pappa kl 06,30 och sjöng för mig i telefon. :D Kl 7,00 ringde min kära mor och sjöng för mig :D sedan klädde ja på mig själv, gick hem till mamma för att få lite paketisar... Jack fick sitta i vagnen och titta när ja öppnade mina presenter, stackarn mådde inte alls bra, sen när vi gick ut, somnade han i vagnen...

Jag fick massa kläder och smink av emmy,
en trisslott med 20 kr vinst på av Jack,
en biobiljett av grannarna,
en body lotion av robban,
ett umbroställ av mamma o cindy,
ett silverarmband och 500 kr av mormor,
Ett duschddraperi med killar på av Zandra,
sen en hel del sms under dagens gång med gratulationer. :)

tårta fixade emmy efter skolan eftersom jag inte kunde fara från gården, den mumsade vi i oss på ca 5 minuter + kaffe... sen bestod resten av dagen av att ta hand om stackars jack när han vaknade från sin sömn för att spy... Lyckades få i honom lite välling, men de var allt det.. stackars liten. Nu får han bli frisk tycker jag.

Att rulla hatt i helgen blir inställt. Får ta det nästa helg när lillgubben i frisk. <3Stackars lillgubben sover i vagnen med Cindys filt och mössa..Vi fikade tårta som emmy hade handlat åt mig för vem vill smaka min tårta när jag har magsjukt barn?Paket från Zandris, undra vad det kan vara?

Bilder på presenterna fixar jag när Jack har kryat på sig tänkte jag :) hoppas ni har det bra där ute!!

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

GRATTIS :::::Trots allt blev det endå en bra dag eller hur ?
Vi fick ju fint väder iallfall

Anonym sa...

jag vill också ha tårta