tisdag 21 oktober 2008

jobbigt...

Allting känns väldigt jobbigt just nu.. Det känns som att jag är alldeles för lite med min son, Jack, samtidig som jag känner att jag får för lite tid för mina intressen. Vet inte alls vad jag ska göra åt det... Jag vill inte gå i skolan, men jag måste, fast jag egentligen skulle vilja vara hemma med Jack om dagarna, men sen är det andra saker jag vill göra om kvällarna, som att träna, eller kanske gå på bio någon gång.. usch vill inte känna så här... =( Känns som att allt jag är att vara arg på honom fast jag inte vill, vad ska jag göra? =(
KÄRLEK <3

3 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Hm"... jag tycker du har en hel del skoj med..Alltid fel mammor som har dåligt samvete

Unknown sa...

Jag tycker absolut inte du ska ha dåligt samvete. Försök och vänd på resonemanget och se att det är din kärlek till din underbara son du vill ha mer av.

Jack har det jättebra och är en duktig sprallig kille. Hade inte du varit en så bra mamma skulle han inte vara det.

Släpp ditt dåliga samvete - för det behöver du inte ha - se att du faktiskt snart är klar med skolan. Vilket är en superbedrift med ett litet barn - SÅDESÅ!

Du spelar ju innebandy - det tycker jag är kvalificerad träning.

Det du känner - gör alla mammor ibland - men jag tycker du är bra och duktig.

Dessutom har du ju en fantastisk mamma som stöd. Jag är lycklig för din skull du gör det så bra.

Kram på dig,

//Harriet

Foxy Mama sa...

Kommer att fixa sig gumsan, skolan är snart slut o sedan går det mot sommarn igen. Förstår att det är tufft att vara ensam ung mamma. Kram kram..