torsdag 3 september 2009

Innebandyträning

På torsdagarna har vi träning tillsammans med "första laget" alltså det lag som åkte ner från ettan ifjol och som vi nu kommer att möta i tvåan.. Det gick jättebra idag och jag tyckte att det var riktigt kul med innebandy idag.

Vi hade lagmöte innan träningen också. Vi var 4 st + tränare som deltog. Jippi vad bra?!??!? Nej tjejer det ska inte bli som ifjol får jag hoppas. Jag hoppas verkligen och håller tummarna för att alla ska träna innebandy så mkt som det är möjligt!! Det är bara då det kommer att vara riktigt kul...

Tillbaka till dagens träning, jag fick ett par uppvärmningshandskar utan Tomas, dom var skitbra, tjocka så man kände inte ett dugg. Skitbra under uppvärmningen så man slipper bli så öm till matchen :9 Nu måste jag bara ha riktiga knäskydd också, mina suger balle alltså. Dom bara glider ner hela tiden.. Men de löser sig väl med tiden...

Imorn äre fredag och funderar på vad jag ska göra. Hoppas på nåt skoj! Vi får se. Jack ska på dagis iaf och jag ska löpträna är det tänkt. Ett tag sen jag gjorde det nu och jag får absolut inte lägga av med det, så imorn blire två varv runt ryggis!!!

Inga kommentarer: