torsdag 6 mars 2008

dumma sportlov...


Den här veckan har ju bara varit SKIT om ja ska vara ärlig. Jack är sjuk så han har varit jääättegrinig, jag är sjuk, så jag har varit jääättegrinig och less. Så vill bara döda alla ok?! haha.. Nä men det känns som så ibland...

Idag skulle vi på Matfors öppna förskola, men då var ju den stängd eftersom det är sportlov!!! Åååh måste dom stänga... :(

Var på 1-års kalas igår, det var trevligt iallafall... Fick tårta och kakor.. Onyttigt värre blev gårdagen. Har börjat skriva ner allt jag äter, jag vill bara kräkas på lappen. Nu måste det bli en skärpning Zofia! Nästa månad ska jag iallafall börja träna på gym. Det är ett måste!

2 kommentarer:

Fettoklubben sa...

Då skall du se min lapp idag då "

FNiss"

Fettoklubben sa...

Ps" Glömde o säga att du var riktigt snygg i den dör frisyren"

Fniss"