tisdag 4 mars 2008

hur dum får man vara...

Var på Lidl idag och skulle handla lite med min mamma. Så fick jag vänta utanför med kundvagnarna när vi hade handlat färdigt, för det var så snöigt och jobbigt att dra dem då.. Så kom det en man och frågade om jag kunde växla en tjuga.. Javisst, sa jag. Jag ska bara ställa tillbaka min så får jag ut min tia, oså gjorde jag det- tog tian som varit i vagnen och en ur min ficka- så att mannen fick dem, och kunde stoppa in ena tian i en kundvagn. HAHAHA.. Han ba: Men jag hade ju kunnat ta din vagn ju.. -oj, sa jag, ja de hade du ju kunnat hahahha.. snacka om dumma vi var!! :P

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Du är bara BÄST

Unknown sa...

Hahaha!

Det är inte lätt alla gånger! Så kan det gå ibland när man handlar innan man tänkt klart.

Gör inget du är gulligast i alla fall. Pigga på er nu,

//H