onsdag 26 mars 2008

Jack 1 år!

Jag kan inte förstå hur tiden har kunnat gå så fort! Men tiden med dig har varit helt underbar! Nu skulle jag aldrig kunna leva utan dig! Vi har haft en underbar födelsedag, med hemmagjord tårta (mums filibabba), Besök av kära vänner och paket såklart ;D

Om ni vill se bilder från dagen, så får ni gå in på min bilddagbok eftersom jag kan inte ladda upp bilder på min blogg från min dator, det är nåt fel. Kommentera gärna bilderna där :)

Tack så jättemycket för alla fina presenter! Imorn fortsätter kalaset :D puss&kram

Jack mamma älskar dig!!!!

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Mommo & moffa älskar Nenne

Unknown sa...

Tack för att jag fick komma. Men huu vad man ser ut på bild... Jag smäller av.

Krama världens vackraste kille från mig!

//H