söndag 4 maj 2008

Birsta visit

Idag for jag, morsan, Jack och Cindy till Birsta, det är mkt bättre att gå där än inne i stan med vagn tycker jag + att det finns så mkt bra affärer där nu! :DDet blåste ute, så man vart lite fundersam över om man skulle våga åka i klänning eller inte idag.. Det gäller att hålla i kjolen när man går där borta i blåsten hahahaInne på Exit hittade barnen en lekhörna som var väldigt uppskattad. Däremot var det INTE uppskattat att gå därifråm, Jack skrek som bara den och slog vilt omkring sig i vagnen tills jag lyckades lura honom med en banan så godSedan gick vi och käkade, Jack fick en ballong från donken som han tyckte var väääädligt rolig, han försökte gnaga hål på den den tokern, själv blev man ju rädd att den skulle smälla!Sedan kom Cindy med förslaget om glass till efterrätt vilket vi mammor inte sa nej till, fikagudinnor som vi är! Väldigt god glass hos drakglass, speciellt sorbet av olika slag.Cindy hittade en badmössa inne på Lagerhaus som hon tyckte var riktigt snygg! ja vad säger man?Man kanske skulle ta och inhandla sig ett par snygga diskhandskar?En sån här vill ju tillochmed jag ha! En sovsäck med inbyggd madrass och kudde! hur bra som helst ju! och jag med min läng lär ju inte ha några problem att krypa in i den här vackra prinsessdrömmen! Finns för pojkar med i form av spiderman på COOP!

3 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

FINA FOTO

Anonym sa...

Gud vilken fin t-shirt jack har vart har du köpt den? ;)

Zofia Andersson sa...

den e köpt på lindex tror jag, det var en present när han fyllde 1 år från en kompis :) skitsnygg eller hur :D