tisdag 13 maj 2008

skoj

Har skaffat en ny kompis som heter Frida, har varit med henne två dagar nu :D väldigt skoj, är ju mitt mål i år, skaffa nya kompisar som man kan hitta på nåt roligt med eftersom de jag hade kan räknas på en hand.. yeah!

Idag passar man lillgumsan Cindy igen, hon är snäll som ett lamm när inte mamma är hemma! Piskbinnar ville hon ha till lunch nyss, och självklart gör man det lilla fröken önskar haha.. :D Jack sover nu och Cindy är nere med brollan, så självklart passar jag på att nörda lite på datorn innan jack vaknar igen :)

Annars äre inge skönt ute idag, soligt och så, men det blåser och är iskallt :S jobbigt, sen går det ju typ inte att vara inne med barnen för dom river halva huset haha. Båda är så snälla så när man e ute med dom :P men äre kallt så äre, då går inte lilla fia ut genom dörren. hahaha

2 kommentarer:

Bengt sa...

Det är ricktigt väner kan man inte få för många av ha en bra dag på dig hej

Unknown sa...

Jag är så glad för din skull - även om jag saknade Jack och Cindy och dej på Kyrkis idag.

Du är så härlig och duktig ung mamma, vad roligt att du hjälper mamma lite också.

Superkramen på dig,

//Harriet