torsdag 22 maj 2008

ercishjälpen i mitt hjärta!






Var återigen och shoppade på mitt älskade ericshjälpen :P denna gång hamnade vi på två st i timrå, detta är vad jag fyndade på ericshjälpen nr 1 i timrå:



Phanter sport skor 15 kr




Phanter skor 15 kr.




På ericshjälpen nr två hittade jag dessa fynd för "en full kasse 100 kr" :D

randig sjömanskostym. den fulaste jag sett och den kostade egentligen 75 kr (!) skulle aldrig betalat det för den, men nu när de vart billigt vart den ju kul! :P
Skitsnygga skor tyckte jag! :D nöjd!
en regnjacka aktigt som inte gör sig lika bra på bild som den är i värkligheten. men grymt snygg måste jag säga!

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Superfina saker som blev ui kassen.
Tänk vad mång plagg det blev för en hundring säkert 20 st

Naranja sa...

Jag tycker att sjömanskostymen var skitcool. Om du inte vill ha den så sälj den på Tradera. Den kommer nog att bli poppis där.