torsdag 1 maj 2008

Valborgsmässoafton

Brasa utanför huset, kan det bli bättre? Det kom massor av grannar och folk dit och man hade det allmänt trevligt! Skönt också att bara kunna gå in o lägga knoppen när han blev trött, han somnade runt 20 tiden, sen sov han typ hela natta...
Jag, Emmy och Sara grillade varmkorv senare på brasan, det var gott som tusiken! :D tur man hade ketchup hemma!
Sen när folket började dra sig hemåt, gick jag, Emmy och Sara in för o kolla lite på film... MEN då funkar inte min dvd :S den hade fan damp o bara blinka typ. irriterad jag vart! Så vi fick kolla på 2 avsnitt av sex and the city och 1 avsnitt av Navy CIS. Man var lite trött på slutet haha..

Men kvällen var helt ok faktist måste jag medge, även om det inte fans några snygga killar att titta på efter ett tag hahahaha... o inga priser vann man på lotteriet heller :@ hahaha

1 kommentar:

Fettoklubben sa...

Håller med verkligen trevligt