torsdag 19 augusti 2010

hej hopp

Sitter på lunch nu på jobbet, skööönt! :) men man lär ju åka ut snart igen.. Igår fuskade jag med MAX men de kompenseras med salladsdag idag och träning ikväll. Ska banne mig ge järnet nu, är så himla peppad för att gå ner i vikt nu när det märks att det fungerar! Ska väga på mig på jobbet om 1 vecka, och se vad det gett för resultat. Så nu blir de salladsdagar fram tills dess- skönt ändå att det går neråt, fastän jag fuskar ibland.. Men det är ju absolut inte samma frosserier nu som det kunde bli förut. Och *** är till stor hjälp för mig också, tacksam för det:) Även om han kanske inte förstår att han hjälper så gör han de :)

Idag när jag kommer hem ska jag rensa i min garderob - stora kläder ska bort bort bort idag! Ser min målvikt inte alltför långt/svårt borta! :) KUL att det går så bra!

pöss o kräm

Inga kommentarer: