lördag 21 augusti 2010

Hej hopp

Var på smedjan och åt väldigt gott igår, fläskfilé m. pommes, kladdkaka, drack nån öl och en irish coffee... Kvällen slutade med att jag åkte till stan på ferre, där b kom och hämtade mig vid midnatt... Åkte hem till honom, såg film.... :)

Idag var det meningen att vi skulle gå på selånger marknad med Jack, men det blev inställt pga regn, så vi åkte till birsta istället... Jag hittade en supersnygg höstjacka till honom, också fick han en spidermankeps och skärp. B köpte också en matchtröja+keps till Jack som han blev superglad för :)

Vid 17 drog vi och käkade på IKEA, bra där, med bra mat, lekhörna och glass till efterrätt för barnen- kan de bli bättre?

Nu kollar jag på "the deer hunter" men den är väl sådär än så länge, därför passar jag på att slänga in ett inlägg här :) Ska nog byta film snart tror jag.. Kanske sätta på nån roligare...

pöss o kräm

Inga kommentarer: