tisdag 6 maj 2014

6 maj 2014 - längesen

Oj oj oj nu var det längesedan jag skrev på den här bloggen, helt otroligt. Sara min kusin har gett mig inspiration att börja igen, det är precis som att hålla dagbok, och det gör att jag måste skärpa mig... Om vad ska jag berätta om nedan..

Jag lyckades gå ner i vikt till ca 65,5 kg- men har lyckats gå upp igen till 78 kg. SURT och så jävla lätt. Jag blir så arg på mig själv alltså! Hur fan kunde jag lyckas med det när jag hade kämpat och varit så himla dukig? Nä nu är jag verkligen taggad igen till tusen. Har också anmält mig till tjejmilen som går av stapeln i september. Klassen 1 mil på 60-65 minuter. Som jag vet att jag har klarat av förut så det borde inte vara något problem tycker jag.

Lirar fotboll på skoj i division 3, så där får jag ju träning 1-2 ggr i veckan, men kondisen är ju inte på topp i min tunga kropp just nu kan jag ju säga!

Puss o kram
Jag en dag på jobbet :)

Inga kommentarer: