lördag 24 maj 2014

helg!

Äntligen helg och superbra väder! Jag och Jack flög ner till stockholm igår och gick på skansen, så himla mysigt! Var nog 18 år sedan jag var där sist?! Vi gick in till akvariet också, det var ju det bästa! Lemurerna var så himla söta!!

Vi åt massa glass och bara njöt! Jack blev imponerad av vasaskeppet också och hajarna/krokodilerna på aquarium!
Här sitter vi på flyget, självklart Sundsvallsflyg!

En riktigt snäll björn innan vi kollade in de riktiga!

Björnarna var sötare än vad jag trodde. Men jag kan inte hjälpa att jag faktiskt tyckte synd om alla djur som var i burarna/hängningarna! 

Loddjuren låg och jäste

Lejontamarinerna var helt galna i sin monter, det gick knappt att ta kort på dem!

Absolit sötast var ju lemurerna, låg bara i knölar 6-7 st och tvättade varandra och jäste i solen!

surikaterna var ju bra söta också!!

Inga kommentarer: