måndag 12 maj 2014

Det går bra än..

Med att sköta mig, men det är ju bara måndag än. Äter ett mål om dagen, oftast frukost och sedan ersättning resten av målen. Min största utmaning är att sköta kosten på jobbet faktiskt, men ikväll är ett kortpass utan matrast så det ska jag klara av snabbt. Ligger just nu på 77,7kg och mitt mål är ju iaf 10kg neråt till att börja med. Ska också starta igång löpningen, men promenerar just nu bara för att stärka kroppen lite innan det. Kan inte gå på fotbollen så ofta heller just nu eftersom jag verkar jobba varje match och träning i princip :-(

Imorse gick jag med sambon till stan och hem iaf, tog ca 40 min, fick ta lite omvägar pga det stora vägarbeten som hållet på nu, men det är ju bara bra att det tar lite längre tid än vanligt att gå ;-)


Inga kommentarer: