måndag 22 juni 2009

Hej hopp!


Idag har jag gjort en hel del kan jag ju säga.. var till arbetsförmedlingen och fixade möte med en handledare. Så får se när man får komma dit. Sedan var vi och hämtade lite papper här och där. Åkte hem till morsan en sväng och slipade mitt vardagsrumsbord som jag ska ha och målade det svart. Det blev verkligen snyggt! Jag längtar så mycket efter flytten nu. Tänk att det är på fredag det smäller =)

Imorgon kommer det en kille och tittar på min lägenhet också.. Fan vad bra att dom hittat någon som kan flytta in tidigare, precis som jag ville ha det... Så imorn blir det till att städa lite..



Smilla smet från hagen idag också... Tur att hon är en gottegris så det var inga problem att fånga henne igen. Annat hade det varit om det var Batte som smet, vi skulle fånga honom i hagen men fyfan vad han sprang.. Jag, Jennifer och Zandra fick springa arslet av oss haha.. Han är bra snabb han, gammeltravarn.... :P

och ni som är så himla tråkiga. Varför kommenterar ni anonymt? Vågar ni inte stå för det ni skriver eller? pussys*

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Konstigt med folk som kommenterar anonymt ...oftast skriver de elaka saker .men som Supermamsen alltid säger ...ont folk får skiten tillbaka på ett eller annat sätt