onsdag 10 juni 2009

Usch och fy. Idag har jag varit till sjukhuset med Jack :( Det började med att vi varit på stan och fixat lite grejer, sen när vi skulle hem, så skule vi gå upp för trappan hemma, ch när vi var näsan uppe så sa jack att han inte orkade gå mer, som han alltid säger, så jag lyfte han rätt upp i händerna typ två steg på trappan när hans ena handled knäppte till, grin vart det, i typ 30 min innan han somnade för han var så himla trött, då ringde jag till mamma så hon kunde köra oss till sjukhuset, jack är inte så pjoskig, om de inte är allvarligt så brukar man kunna lura han jättelätt, men nu fick jag knappt i ta i honom utan att han skrek... det var verkligen hemskt.. Så vi åkte till sjukan med han, fick komma in påengång, 4 läkare kom in och tittade på hans hand och dom försökte vrida tillbaka den, 3e försöket lyckades det. Tack och lov, så var det över sedan... Jack fortsatte att bete sig som vanligt som om inget hade hänt. Skönt!!
Så kom ihåg alla där ute, lyft aldrig ett barn i händer eller fötter även om det bara är bus, det är inte så könt när de hoppar ur led. Stackars Jack!

Inga kommentarer: