torsdag 18 juni 2009

Man blir så jävla trött ibland

Klicka på fotona så ser ni konversationen...

Idag ringde telefon till min brorsas tjej och en av hennes väninnor berättade att Robban var utsatt på bilddagboken.se . En person som kallar sig johnssonk@live.se skriver att han är min brorsa Robban och har lagt in ett foto på Robban på Bilddagboken.se + en bild på lille Jack som skulle vara hans lillebror. -Vad har denna person för syfte med att ugöra sig att vara min "snygga " brorsa . Ni kan själva läsa på Msn eftersom mamma och brorsans tjej addade denna person där och som fejkar att han är min brorsa - Så ni som chattat med denna fejk Robban " vet nu att detta är helt osant och att denna person kan vara en s.k pedofil som söker kontakt med damer genom att marknadföra sig som Robban

Supermamsen (min mamma) får kontakt med sin egen son som inte är hennes son utan en som utgör sig för att vara Robban

Här utgör personen sig i text med att han är min brorsa -vilket är förbjudet enligt svensklag "

Detta är nu POLISANMÄLT Supermamsen har ditt ip nummer och textbevis genom msn eftersom vi printade screen och har textkonversationen lagrad. Ge ingen som helst acceptans mot sådan här förbrytare.


Sprid detta budskap vidare

Tänkvärt

"Bestäm aldrig aldrig träff med någon som utgör sig vara någon på nätet