måndag 1 juni 2009

Nu har jag börjat packa grejor i lådor som ska hem till mamma som jag inte ska ha kvar. Kan ju säga att min lägenhet behöver rensas från prylar. Speciellt min källare behövde rensas kan jag ju också sägas. Imorse trotsade jag min förkylning och började packa alla mina grejor där nere. Hela bilen blev proppad full! Mina stackars skor fick jag skänka bort också =( Det smärtade, men var nödvändigt. Jag använde ju inte ens 90% av mina skor. Haha. Men jag har svårt för de där :P

Sedan  har dagen bestått av att steka i solen med mamma, borsta batte medans Zandra tog hand om söta Smilla och sedan åkt hem igen för att återigen packa ner grejor som ska bort bort bort! Det ska bli så skönt när de inte blir så tjockt med alla grejor :P Varför gjorde jag inte detta tidigare?! 

Inga kommentarer: