måndag 21 december 2009


fick en chock när jag klev utanför ytterdörrn imorse, världen var totalt insnöad...trafikkaos hela dagen...:P Men underbart vackert och mysigt!

Har jobbat idag med Emmy och Sara... Skönt med lite cash i januari, behövs kan jag säga eftersom jag flyttar 1 feb... Ska jobba imorn med... Just nu håller jag på att göra mat, spagetti med korv, lyxigt värre! Så imorn blire matlåda! Kanske inte världens godaste, men var typ det enda jag hade hemma och orkar inte gå ut med Jack och handla i det här snövädret (tar väl ca 30 min att gå till affären då, istället för 1 min.. haha.. Jack älskar snö!!

Snart är det julafton, på torsdag smäller det, så på onsdag blire sista julshoppingen... Skönt att få de gjort, men jag längtar inte efter köerna.......

kram på er bloggläsare

Inga kommentarer: