tisdag 1 december 2009

hej hopp!

Är fortfarande sjuk, har torrhosta som bara den och det är så jävla irriterande. Varför kan jag inte bli frisk nu då... Kan inte träna, kan knappt gå upp för en backe innan jag får världens hostattacker... Jobbigt värre!!!!

Har inte vart på skolan på ett tag pga detta, vem vill ha ett host-äckel i köket liksom? Jag skulle inte tycka att det var så fresh iaf....

Har börjat kika efter lite inredning osv till nya lägenheten... Vill verkligen få till det som jag vill ha det nu, rensar grejer hela tiden som fan... mitt nya kök kommer vara ganska litet, så därför undrar jag om det finns nån som har ett barbord med 2-4 stolar att sälja till ett bra pris? Skriv din mail i en kommentar isf, så kontaktar jag dig.

Just nu är jag hos mamsen, ska vara här imorn med Cindy och Jack tänkte jag, så de slipper gå på dagis imorn, så då blir det till att gå en prommis med tvillingvagnen kanske, om jag hittar den.. Måste komma igång med lätt träning åtminstone.. Jag är så fett le på de här nu, så fort man kommer igång med träning, ja då blir man sjuk så klart... jipppiiiiiiiii =)=)=)=)=))=)==) eller så inte..... ---> =(

Julen närmar sig med stormsteg åtminstone, är så peppad inför jul, men har bara köpt två julklappar än, men ska försöka få klart det så snabbt som möjligt, det är lika svårt varje år, Vad ska man köpa till alla? Men det kommer ju att lösa sig så småningom :) Både jag och Jack kommer att vara superstiliga iaf ;) grrrrr

Juste, kanske någon som har en bra barnsäng också, alltså inte spjälsäng utan en liten säng för större barn, Jacks säng är så stor och det är lite onödigt tycker jag :P

Vilket långt och fint inlägg jag gjorde nu, längsta på länge känner jag *stolt* :))

Hoppas att alla har en bra julmånad =) shoppa loss tjejer, det är den enda månaden när det är riktigt tillåtet ;)

Puss o kram


Z

Inga kommentarer: