onsdag 2 december 2009

Hej hej

Har verkligen fått inredning på hjärnan, och det ska bli så kul att flytta. Längtar verkligen... Så nu rensar jag grejer som aldrig förr... Ska bli skönt att bli av med dem, jag fattar inte vart alla grejer kommer ifrån alltså!!! :O

Just nu är det så mycket grejer jag är ute efter... glas och tallrikar från indiska, tavellister, griffeltavla, lite fönsterlampor, en barnsäng, ett barbord eller ett litet slagbord med stolar, ett vardagsrumsbord, disktäll, byrå eller skänk till hallen, nya gardiner, ett överkast till min säng..... Listan kan göras lång och ni kanske inser att orsaken till att jag skriver ner den här är för att det snart är julafton ;) haha... Skulle vara oerhört tacksam om jag fick något av dessa saker i julklapp :)

Är oerhört peppad inför jul, och inför februari, som kommer bli en bra månad... Nu är det bara att bli frisk från äckelhostan som gäller för min del, sen får det fanimej vara nog, nu vill jag inte bli sjuk igen på ett bra tag! Tack och bock!

Pöss fia :)

1 kommentar:

Supermamsen Green World sa...

Av tomten kan man önska sig allt