tisdag 5 januari 2010

hej hej

tisdag den 5 januari idag :) Kallt som tusan och ändå ska man bege sig ut i kylan... Yess..... Just nu sitter jag hemma hos mamsen och njuter av värmen i huset, ja faktist, mmmm skönt.. Jack, Cindy och Alvin leker så fint, och jag får en stund vid datorn :) Mitt internet hemma funkar inte för modemet har blivit glapp, så det har jag skickat in på lagning... skönt egentligen, får man lite gjort hemma. men lite panik får man för bloggen, tradera och facebook.. MÅSTE SKÖRDA ;););););) hahahah...

Nyår var bra, middag med syster och kusin, sedan party party med goa vänner :) kul var det iaf, och som alltid på nyår så blev det svinigt kallt, men inget som inte lite champagne kunde hjälpa emot ;) hihi

Snart flyttar jag också, då blire flyttfest såklart hos mig i nya lyan, välkommna till er mina vänner :)

Ha de så bra och puss o kram på er där ute :D

Zofia

Inga kommentarer: