tisdag 26 januari 2010

Innebandyträning



Kom hem från innebandyträning i sticksjö för en stund sedan.. jag och jack tog bussen dit.. Kul med innebandy som tusiken kan ja säga, jag älskar verkligen det!!! :D

Jack är så rolig också, så sprang han med oss tjejer när vi sprang i korridoren för att bli varma, att han orkar, gjorde alla övningar, sen satt han med mig och strechade efteråt... :P Urgulligt. Sedan var han ganska lugn hela träningen, sen när alla skulle springa "3 minuter" fast vi bara sprang 2, (alltså man står två och två, så springer man till halva plan och tillbaka, sen är de nästas tur, sen springer man hela plan och tillbaka osv i 3 min) Jack sprang hela tiden fram och tillbaka över hela plan allt han orkade haha.. Tänk om man hade en sådan kondis som honom...

Fast sedan somnade han på bussen hem stackarn, då var han visst helt slutkörd.. :) så fick bära han i famnen + min feta väska och hans innebandyklubba från bussen. Det var kämpigt men det gick och han vaknade inte.. Så nu ligger han och sussar sött i sin lilla säng på rummet...

På måndag flyttar jag också, gud vad tiden har gått otroligt snabbt! Har rensat ganska mycket grejer, men mer ska bort, Vill inte ha skiten, nu ska de bli fint hade jag tänkt :P Så de närmsta dagarna kommer att bestå av skola, innebandyträning, packning och rensning.. Tjohej.. =)

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Gud for ni ända dit vad kul för Jack..Hahah...Ja du den kondisen skulle man ha ..otrolig grabb som har världens bästa morsa""...bra jobbat "

Elin sa...

Haha ja han var supersöt när han skulle göra som er hela tiden. Och han var ändå den som var minst trött efter uppvärmningen :)