måndag 12 januari 2009

innebandyhelg

I helgen var det två matcher, en i div 3 mot ankarsvik, och en i div 2 mot ibc hernösand.
div 3 matchen var väldigt jämn, men de lyckades dra iväg till 2-4 i sista perioden, synd, den hade kunnat dra åt andra hållet med...

Div 2 matchen vill jag knappt uttala mig om, alla trodde nog att matchen redan var vunnen, men så var ju självklart inte fallet. det var väldigt jämt, men vi lyckades ta till en 7-4 ledning, men så tog hsand time-out när det återstod 10 min av matchen, och på nåt sätt fick dom en VÄLDIG kraft och lyckades pressa fram till 7-7. lite tråkigt, men iaf tog vi poäng, annars vette tusiken vad vi hade gjort,,, jag lyckades åtminstone rädda en straff som jag är lite nöjd över, den kändes väldigt bra att ta!!

Imorn ska man till Malin på en gofika, synd inte mamsen kunde henka på bara, men de får bli en annan gång:)

see ya folks

Inga kommentarer: