onsdag 14 januari 2009

sista sjukdagen

Idag var det full rulle här hemma, så jag var tvungen att dra ner på stan en sväng.. kollade in på lite gym o frågade om priser osv, men nu har jg bestämt mig iaf att det blir EGO!! ska bli nice att börja, verkligen!! =)


Jack är så himla gullig, han pratar verkligen hela tiden! idag sa han till mig... "mamma kom", men ja hörde inte riktigt då sa han nåt som ja verkligen höll på att skratta ihjäl mig åt, för jag brukar säga så när jag jagar honom :P så han tyckerde e skitkul... han sa "men kom hit märe" hahaha.. hur ofta säger en 1.9 åring det? en helt fullständig mening hahahaha men med dialekt på norrländska så de bara smäller om det, det lät sååååå himla roligt alltså!

3 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Fantastiskt duktig på att surra " Hm " Undra vem som är hans momma?

Unknown sa...

Hahahaha, barn är bäst! Så är det bara. Underbara, gulliga Jackponken.

//Harriet

Anonym sa...

hahaha, söt han är ;D