torsdag 8 januari 2009

skolstart

Så har skolan börjat igen efter några dagars jullov, som gick snabbt som attan.. Julen firades hemma med mysiga familjen, nyårsafton spenderades hemma hos Elin med massa god mat :) nice...
Dagen började med att jag klev upp 7.15, trött som ett as funderade starkt på att stanna hem och bara sooova, men men, de går ju icke så klev upp och Jack var också uppe på 2 sekunder, så fort jag rest mig, han hade ju ändå sovit i 13 timmar? han somnade kl 18 i bilen igår, han hade inte sovit nån middag, sen fick han sova en stund tänkte jag, men han vaknade ju inte han måste ha varit väääääldigt trött... Så han fick sova då, så fick jag lite gjort hemma...:P

Skolan började med en kämpig lektion franska, och nu bild, ska skriva om en "-ism".. ska kolla runt lite på google, och se vad man hittar...

Ikväll är det träning, ska bli skoj!! Längtat väldigt mkt efter innebandyn nu kan ja säga... Får se om man hittar barnvakt bara....

Två st matcher i helgen också!

Lördag 10/1 sIBF - Ankarsvik BK Höglunda 12.30 (div 3)

Söndag 11/1 sIBF - IBC Hernösand Skönsbergshallen 11.30 (div 2)

Inga kommentarer: