måndag 19 januari 2009

sjuker

fortfarande förkyld, röstlös och grejjer. Jobbigaste natten på länge, gjorde nog inget annat än att hosta :/ usch, vill att detta ska vara över nu, har inte haft en sån här förkylning på vääldigt länge, oftast brukar den ju vara över på 2-3 dagar, men icke sa nicke... nu sitter jag här inne på 7 förkylningsdagen och hostar mina lungor ur mig...
Jack är inte heller riktigt frisk, men han mår ju iaf mkt bättre än mig, så när som hellst blir det dagis för honom så jag får en chans att vila lite :)

imorse så doppade han min telefon i ett glas vatten, ja trodde ja skulle börja grina alltså, jag hämtade min telefon från lagning för bara 3-4 veckor sen :S Så jag hoppas verkligen att den funkar som den ska sen, ja ha satt den på torkning... blir bara så himla less :(

vilken dålig dag

tur jack e söt iaf =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Är du helt utan mobil så ligger det en rätt ny sony ericsson och skräpar hos mig. Du kan låna den om du vill? Det är en W 200i..

Din rara mamsing har ju mitt mobilnummer om du vill låna.

Kram och lycka till,

//Harriet

<3<3<3<3<3

Supermamsen Green World sa...

Vilken rackarunge """

vad gulligt han är ...o du stackars dig ..hoppats telefonen funkar..snart