lördag 24 januari 2009

sIBF - klockarberget

Snart äre dags för match i div 3, vi möter klockarberget, hoppas på en skön vinst... Sen ikväll äre LAGFEST :D fatta vad roligt :D ska se till att ta många bilder! =)

Sedan har jag beställt ett nytt batteri till min telefon, får se om telefonen funkar då.. (hoppas hoppas hopppas alltså)

Jack fick sig en rolig överraskning nu till morgonen, har nog aldrig sett han så glad ha ha... Jag skulle göra en flaska välling tilll honom, så stog han och kollade, vände sig om .... och såg en klase bananer på köksbordet, Jack blev överlycklig!! "blaaan köpp mamma" hahaha jaa jag har köpt bananer till dig ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, gullit! hm, jadu man hitta dej också här i blogg världen :D hu äre me dej? :) kram natalie

Supermamsen Green World sa...

Vilken roligt slut...Fniss..Jag garvade ...HIHI

Naranja sa...

Oj vilken fart han fick på slutet!!!!
Va gullig han är.