torsdag 5 februari 2009

dagen avklarad

Kom precis hem från innebandyträningen. har lite ont i knäna bara för ja råka väja ett par sträva långkallingar istället för mina vanliga mjuka leggings som ja brukar ha under knäskydden! :/ stackars mig!
Zandra, jacks bästa tjej, har passat Jack medans jag var på träningen! det tyckte han nog om ;) hhihi..
Det var en rolig träning idag och rätt mkt folk faktist hela 15-16 st (tror ja om ja räknat rätt) skoj! ändå var det folk som inte var där som annars brukar vara med! Nu börjar det likna nåt här!
Imorn äre fredag och "sista" skoldagen! skönt, äntligen. har bara spanska och filosofi imorn. två softa lektioner! Sen äre tvätta som gäller, sen ska man ut till Nordichallen och kolla lite fotboll! fett nice! :D
Igår sov jack hos sin pappa, trevligt tycker jag :) Jack blev jätteglad sen idag när jag hämtade honom på dagis, men när vi väl skulle gå så hade han nog bestämt sig för att "straffa" mig för att jag lämnat bort Jack och han vägrade att följa med hem när vi stod där ute med pulka och allt! Vägrade åka pulka, vägrade gå själv så de var bara för mig att bära både barn och pulka.. stor SUCK!!!! hehe. Men de är väl sådant man får tåla. Det är kärlek antar jag!! Det tog ungefär en timma att komma hem. (vanligtvis max 7 min) haha...
BTW är det någon som vill köpa Jacks spjälsäng så är den till SALU! Kolla in länken här för vidare info: http://www.blocket.se/vi/19933632.htm 600 kr = Färdigprutat! Madrass och spjälskydd medföljer. Det finns även en barnmatstol från IKEA som man kan få med om man vill!

1 kommentar:

Anonym sa...

hör med nicke och nikita :) dom kanske behöver den. Kram<3