fredag 27 februari 2009

Umbro Mini-mål

Idag for jag och min mamma till Birsta för vi hade så urtråkigt.. Mamma köpte en efterlängtad asgrym telefon, är verkligen avis kan jag säga, då min egen telefon är rutten helt enkelt!! Själv fick jag två st bandymål till mig och Jack, jack blev verkligen jätteglad över dem, och han ville inget annat än att jag skulla bygga ihop ett när jag kom hem så han fick dra på sig min innebandymask, mina innebandyhandskar, sen sprang han och hämtade en boll och en klubba och sa åt mig att skjuta på honom i mål. Gud vad roligt vi hade det, tills jack blev för trött för att spela, och det hela slutade i grin.. asg..
Verkligen ett bra köp. 59 :-/mål på Jula (egentligen 199:- men det var rea!) Helt enkelt Grymma!

För fotboll, innebandy, streethockey inom- eller utomhus. Liten modell i vädertåligt nylonnät och robust plastram som är enkel att montera. Målet slipper flyga lång väg varje gång du dundrar in bollen tack vare de medföljande fästkrokarna för markinfästning. Tryck på bilden för att komma till Julas hemsida.

Inga kommentarer: