torsdag 5 februari 2009

Medelpads idrottsgala

Ikväll skulle jag och syster gå på idrottsgala egentligen, men det kändes så osäkert nu efter ett tag...
Det började med att jag beställde två st biljetter på nätet... ingenting hände (de kostade ändå 550 kr st) efter ett tag mailade jag företaget och frågade när man skulle betala biljetterna och få dem? En kille ringde upp mig nästa dag från västernorrlands idrottsförbund...
Han sa att han skulle skicka räkningen till biljetterna så skulle ja få dem sen när jag hade betalat.. Visst vad bra sa jag, väldigt glad i hågen att ja skulle gå på denna fina idrottsgala.. men ingen räkning kom...
En vecka kvar till galan mailade jag och frågade var räkningen hade tatt vägen? till svar fick jag att den hade skickats 12 jan (jag hade inte fått något) och att ja kunde sätta in pengar på ett konto så skulle ja få mina biljetter när jag kom till galan?? ahh men visst att jag gör det.. känns MYCKET osäkert... Man lär ju inte ens få komma in då känns de som, så de skippar jag verkligen. Och vilket strul! Det måste verkligen organiseras bättre om de här ska funka?! Nån mer som haft liknande problem med detta?

Inga kommentarer: