lördag 21 februari 2009

Sollefteå - Sundsvall

Vi åkte upp en ganska stor trupp till Sollefteå ikväll. Jag skulle spela ute som back! Det var riktigt skoj, men man märker att jag är ovan med klubba, men de blev bättre efter 1:a perioden när man vant sig lite :) Roligt att göra något annat för en gångs skull :D Tyvärr så vann vi inte denna match, vi förlorade med 7-6, vi hade mycket väl kunnat vinna om alla bara hade gett 100% idag.
Jag stod nere i hörnet och täckte ut en spelare som hade bollen (världens jätte) och jag stog typ bara där, så blåste domarn av, hahahaha, så gormar den där jätten till mig nåt i stil med "va fan håller du på med" hahahaha och jag som inte ens hade gjort ett jota :D jag gav tillbaka till svar "va äre?!" haha. aså jag blev alldeles full av skratt bara för att jag är den sortens spelare som aldrig brukar göra nåt dumt eller så :D hahaha
Det gick jättebra för Jack att följa med. Höll han vaken hela dagen, han blev lite grinig mot slutet innan vi skulle fara, men de får man ju genomlida haha.. Så när vi satt han i bilen somnade han nog på 1 min max. Sen sov han nästan hela vägen till Sollefteå.