fredag 6 februari 2009

mcdonalds cup

Idag åkte jag och Jack till McDonaldscupen i Nordichallen för att kolla på matchen mellan Lucksta IF och Alnö! Det första jag upptäckte är att gärdehovsbussen inte går längre?! Hur länge har det varit så? ingenting jag märkt iaf hehe... Så iaf så fick man ta 2an till coop bydalen istället. Jack busade på bussen med en kille. Måste Jack alltid busa? :P han blir helt galen ju! haha.. Hoppade av och gick den kalla biten till Nordic. Väl där lyckades jag få ställa ifrån mig barnvagnen i kiosken. Skönt att jag slapp dra runt den alltså!
Lucksta vann såklart med 1-0, lite tack vare en supersnygg räddning som Helene lyckades göra, hon är grym i mål den bruden! =)
Fick skjuts av Leffe hem, tack och lov, så jag slapp åka buss! tack så mkt alltså! längtar tills jag drar igång med fotbollen igen!!

Inga kommentarer: