lördag 28 februari 2009

LÅNG DAG


Vilken lång dag det har varit idag. Kan ju säga att jag inte ens varit utanför min egen dörr. Va? Har inte ens varit utanför min egen dörr. Jack vill inte heller gå ut idag, så vi har städat lite idag. Plockat undan kläder från torkstället, dammsugit, torkat golvet och dammat. Det är ungefär lika mkt kvar. Måste rensa ut allt skit, Varför har jag så mkt grejer? Vart tusiken kommer allt ifrån, jag är verkligen en mästare på att samla på mig saker. Jag bor i en 2a på 55 kvadrat, skulle nog behöva minst det dubbla haha...
Just nu har vi Zandra på besök, till Jacks glädje, han tycker verkligen om sin moster. Han har spelat bandy med henne med hans nya mål. Verkligen ett superbra köp som sagt!

2 kommentarer:

Supermamsen Green World sa...

Superskoj att Jack älskar sitt mål "Det är inte så dumt att ha bra tummis med en momma"

KRAMIS

Anonym sa...

oj fasiken va kul med ett mål till han :-D ska se om jag kan hitta något i sthlm åt han ;-))