onsdag 21 juli 2010

Idag var jag och Emmy till härnösand.. Vi skulle skjutsa syrran till någon hästgård så vi passade på att gå på dollarstore.. =) Köpte en tvål där som luktar godis. Sååå himla gott luktar den..
Sen köpte jag även en ny vitlökspress eftersom min gamla från rusta var värdelös!!! (tvådelad, köp inte den) Så nu har jag en superbra =) perfa!

Jag var även hemma från jobbet idag. Vinglade ju mig hem igår efter jobbet, helt yr i bollen typ. Låg i soffan och yrade här hemma.. hade ont i huvudet hela dagen igår, men trodde att det berodde på den dåliga sömnen dagen innan.. Men eftersom jag började må dåligt i huvudet på eftermiddagen och hela kvällen så valde jag att stanna hemma dagen efter med eftersom huvudvärken satt kvar när jag vaknade imorse... Men runt 12-13 tiden började det tack och lov att försvinna, men jag är fortfarande lite yr.
Så nu undrar jag om de är min andra visdomstand som börjat spöka ( tog bort min andra förra vintern eftersom jag gick med huvudvärk och värk i tanden till och från ) eller om jag har högt blodtryck igen? Jag brukar iaf aldrig känna mig så här.. jOBBIGT.. Men imorn ska jag jobba iaf, kan inte vara hemma så här heller...

piss o kräm // Zofia

Inga kommentarer: